reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Macák

Martin Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od februára žijem v Thajsku. Momentálne som zakotvil v prekrásnom meste Chanthaburi, len kúsok od ešte krajšieho ostrova Koh Chang :-). Viac o mojom živote v Thajsku na www.thajskyzivot.com . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Som späť na Slovensku. Rád zatváram oči, pretože….

Martin Macák

Som späť na Slovensku. Rád zatváram oči, pretože….

Prešlo 5 mesiacov odkedy som sa vrátil späť na Slovensko. Nemal som tu byť dlhšie ako mesiac – len vybaviť nové víza, dotiahnúť súkromné záležitosti a hurá naspäť. Nastali však okolnosti, s ktorými som nerátal – za ten krátky čas čo som tu mal byť mi do života vstúpila láska a odchod do Thajska som sa rozhodol odložiť.

  • 11. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 020x
  • 8
Šťastie, ktoré spočíva v sile uskutočniť životné rozhodnutie :-)

Martin Macák

Šťastie, ktoré spočíva v sile uskutočniť životné rozhodnutie :-)

Veľakrát som písal o tom, ako je dôležité robiť v živote zmeny. Snažil som sa riadiť týmto vlastným pravidlom a nezaspať skôr, ako každý jeden deň neurobím vo svojom živote niečo inak. Hocičo, bral som to ako hru, vďaka ktorej bude každý jeden deň unikátny. Posledné 3 roky to fungovalo, no problém nastal, keď som začal vlastné pravidlo "flákať" a začínal som sa uspokojovať už len zo zanedbateľnými zmenami, ktoré nanešťastie začali časom uspokojovať aj túžbu po čoraz menej bláznivých zmenách. Nakoniec som sa pristihol, že k zmene mi stačilo trošku inač natočiť stolnú lampu. Raz večer som sa nad týmto mojím "sebaflákaním" zamyslel. Výsledok? Z hasnúcej iskričky životných zmien sa v jeden moment stala supernova - končím na Slovensku, odchádzam žiť do krajiny, v ktorej som nikdy nebol, kde nikoho nepoznám. Odchádzam žiť do Thajska!

  • 2. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 784x
  • 6
Čas opäť zdvihnúť sa a (už ne)bojovať ďalej.

Martin Macák

Čas opäť zdvihnúť sa a (už ne)bojovať ďalej.

Tak to už v živote chodí, niekto do nášho života príde, niekto sa z neho vytratí. Je zvláštne, že neexistuje rovnováha medzi pozitívnou a negatívnou emóciou pri odchode a príchode človek z a do nášho života, aspoň teda nie do môjho. Strata významného človeka ma opäť prividela na cestu zamýšľať sa nad vecami, ktorých riešenie a preberanie pripomína boj s veternými mlynmi. Neriešil som a nevyriešil som nič, čo by už predo mnou niekto iný neriešil. Netrvalo dlho aby som opäť prišiel na to, že opájať sa mizantropiou a utápať sa v depresii mi nič pozitívne neprinesie. Vlastne prinesie, to konečné uvedomenie si nezmyselnosti oberania sa o času riešením tejto situácie.

  • 12. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu